برگزاری همایش بین‌المللی نظریه انتظار در قم

همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قم برگزار شد

کد خبر: ۴۹۹۶۵
۱۵:۳۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالن جلسات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم و با سخنرانی آیت‌الله امامی کاشانی برگزار شد.
 
آیت الله امامی کاشانی امام جمعه تهران در این مراسم با ذکر این مطلب که انتظار تربیت کننده انسان است، گفت:منتظران فرج امام زمان (عج) برگزیدگان امت هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی از نمونه همین برگزیدگان بود و خداوند متعال شهادت او را جهانی کرد.
 
حجت‌الاسلام الهی نژاد دبیر اجرایی همایش با اشاره به ارسال ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش بیان کرد: ۱۴۰ مقاله پذیرش شده است و این مقالات در ۱۱ محور از اندیشه حضرت آیت الله خامنه‌ای نگاشته شده است.
 
پنل‌های چهارگانه تخصصی همایش پیش از ظهر امروز برگزار شد که کمیسیون تخصصی اول «مفاهیم و مبانی نظریه انتظار»، کمیسیون تخصصی دوم «جامعه منتظر؛ وظایف، شاخصه‌ها و کارکردها»، کمیسیون تخصصی سوم «جامعه منتظر: راهبرد‌ها و آسیب‌ها و کمیسیون تخصصی چهارم «نظریه انتظار و تمدن سازی نوین اسلامی» است.
 
بخش پایانی همایش نیز عصر امروز آغاز می‌شود که رؤسای کمیسیون‌های یاد شده به ارائه گزارشی از کمیسیون خود می‌پردازند و در پایان دکتر محمد اسحاقی نماینده مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای) سخنرانی می‌کند و سخنران اختتامیه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: