برف راه ۲۰ روستای هشترود را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی ۲۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

کد خبر: ۴۸۲۰۲
۱۱:۴۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی ابوالحسنی روز پنجشنبه افزود: به دلیل صعب العبور بودن برخی راه‌های ارتباطی، روستا‌های منطقه سهند آباد بخش نظرکهریزی همچنان مسدود است که تا عصر امروز همه بازگشایی می‌شوند.
 
وی گفت: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده با ۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۶ اکیپ عملیاتی انجام می‌شود.
 
ابوالحسنی گفت: از ابتدای شروع بارش برف در شهرستان هشترود، راهداران تلاشگر به سرعت در محور‌های از قبل تعیین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک‌پاشی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان نمودند.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چندین خودرو از برف و کولاک آزادسازی شدند و مسافران گرفتار در برف نیز در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.
 
ابوالحسنی اظهار داشت: با تلاش راهداران راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آن در جریان است.
 
وی خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های شهرستان باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
 
وی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه تلفن گویای۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: