رئیس پلیس راهور گلستان:

طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در گلستان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور ضرورت آموزش در آگاهی بخشی و ارتقا انضباط در رفتار‌های ترافیکی در گلستان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۴۸۱۹۶
۱۱:۲۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرهنگ مرتضی فخری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور ضرورت آموزش در آگاهی بخشی و ارتقا انضباط در رفتار‌های ترافیکی با رویکرد کاهش تخلفات و پیشگیری از بروز تصادفات در استان اجرا می‌شود.
 
فخری افزود: با توجه به جمعیت قابل توجه و نقش تاثیر گذار زنان در تربیت و فرهنگ سازی ترافیکی در نظر است از حضور موثر زنان در امر ترویج صحیح عبور و مرور و پیشگیری از بروز تخلفات و تصادفات رانندگی با ارائه آموزش‌های لازم در قالب این طرح استفاده شود.
 
وی خاطر نشان کرد: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در مرحله اول به صورت کارگا‌های آموزشی ویژه بانوان شاغل در دستگا‌های اجرایی استان تشکیل می‌شود.
 
فخری توضیح داد: در این طرح از ظرفیت همه بانوان شاغل در دستگا‌های اجرایی استان به منظور مبلغین حوزه ترافیک استفاده خواهد شد.
 
وی افزود: بانوانی که در اجرای این طرح بیشترین تاثیر و فعالیت را داشته باشند از طریق پلیس راهور ناجا کارت مخصوص دریافت خواهند کرد.
 
فخری گفت: یقینا افزایش نقش بانوان هم به عنوان مادر و هم به عنوان همسر در این حوزه می‌تواند به نحو قابل توجهی در بسط، توسعه و گسترش انضباط ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات کمک کرده و ثمرات و برکات آن در آینده نه چندان دور آشکار خواهد شد.
 
وی همه بانوان شاغل در دستگاه‌ها اجرایی را به حضور همه جانبه در اجرای این طرح دعوت و ابراز امیدواری کردند با تشریک مساعی همه متولیان و مدیران و روسای ادارات، موجبات حضور بانوان شاغل در این مسیر فراهم شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: