مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حرکت سردار سلیمانی فرادینی و فراقومیتی بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حرکت سردار سلیمانی در جبهه دفاع از حق و حقانیت حرکتی فرادینی و فراملی بود که با اخلاص تمام به سرانجام رسید.

کد خبر: ۴۷۹۹۶
۱۰:۰۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام جعفرزاده امروز شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در حسینیه زنبیه سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است که در نهایت اخلاص و پایمردی او سبب شد تا این چهره جهانی به فوج عظیم شهادت رسیده و منشا خیر و برکت برای ملت‌های آزادیخواه دنیا باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نه تنها فتنه داعش بلکه فتنه‌های بعد از آن را نیز خاموش کرد و با هیمنه مثال زدنی خود وحشت بر دل استکبار جهانی انداخت تا امت اسلامی و آزادیخواهان دنیا بتوانند نفس راحتی از دست طاغوت زمان بکشند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به سه مرحله طی شده بعد از غیبت امام عصر در بین امت اسلامی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول رابطه بین محدث و مستمع بود که احادیث انبیا و اولیای الهی را به گوش دیگران می‌رساندند.
 
جعفرزاده به شکل‌گیری رابطه مجتهد و مقلد اشاره کرد و افزود: رابطه سوم که دارای ارزش و اهمیت است، رابطه امام امت است که در این رابطه اصل بر تسخیر قلب‌ها و حرکت بر محور عقل و اندیشه است.
 
وی ادامه داد: در طول تاریخ قیام‌های متعددی بین جبهه کفر و حق افتاده است که در عصر معاصر با توجه به تحکیم جایگاه ولایت فقیه در این مبارزه که با عناوین دینی، مذهبی و قومی شکل گرفته همواره با فراز و فرودی روبرو بوده که گاه شکل‌گیری تمدن اسلامی را با مشکل مواجه کرده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به شکل‌گیری نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و همچنین تمدن اسلامی اشاره و اظهار کرد: جنگ اسلام و ادیان الهی با طاغوتیان زمان تمام شدنی نیست و امروز در این حرکت و رستاخیز عظیم مجاهدت سردارانی، چون قاسم سلیمانی را شاهد هستیم که با اخلاص تمام حرکتی فرازمانی، فرازبانی و فرامکانی انجام داده است.
 
جعفرزاده یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: در تاریخ بشریت نام نیک چنین انسان‌های مجاهد و ایثارگر همواره باقی خواهد ماند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: