مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریالی در دو روستای استان کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستا‌ها با هدف رفع مطالبات و نیاز‌های ارتباطی آن‌ها در دستور کار منطقه قرار دارد گفت: در راستای تحقق این مهم، با صرف هزینه ۱۲ میلیارد ریال روستای پشاباد کامیاران و شیخ جعفر از توابع شهرستان قروه تحت پوشش خدمات همراه اول قرار گرفتند.

کد خبر: ۴۷۳۷۵
۱۳:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ آزاد حکمت با اعلام اینکه پس از انجام برنامه‌ها و اقدامات زیر ساختی در این روستا‌ها کار نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی صورت گرفت اظهار کرد: با انجام این پروژه کلیه مشتریان این نقاط علاوه بر استفاده از سیمکارت‌های WLL می‌توانند از مزایای شبکه تلفن همراه و اینترنت همراه بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در روستا‌های پشاباد شهرستان کامیاران و شیخ جعفر قروه، شرایط استفاده از تکنولوژی نسل دوم (G ۲) و مکالمه تلفن همراه اول را برای مشتریان فراهم کرده است.
 
مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۷۶ هزار و ۵۳۵ مشترک در شهرستان کامیاران و تعداد ۶۰ هزار و ۸۳۷ مشترک در شهرستان قروه از مزایا و خدمات تلفن همراه اول از محصولات این شبکه در قالب بسته‌های متنوع استفاده می‌کنند.
 
حکمت ادامه داد: بهره مندی مشتریان در نقاط روستایی از خدمات و محصولات تلفن همراه اول به ویژه دیتای همراه، موجب بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی، از بین رفتن فاصله‌های جغرافیایی، صرفه جویی در هزینه و مدیریت زمان، کاهش تردد به منظور انجام برخی از کار‌های روزمره و اداری و... خواهد شد.
 
وی همچنین تصریح کرد: توسعه خدمات مخابراتی و ارتباطی در روستا‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات، کاهش شکاف دیحیتالی، مهاجرت روستاییان به شهرها، ایجاد انگیزه برای کسب و کار‌های بومی منطقه‌ای مبتنی بر بستر تلفن همراه و دیتا، جلوگیری از پیدایش کسب و کار‌های کاذب و... می‌شود.
 
گفتنی است هم اکنون تعداد ۹۳۸ روستای کردستان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: