فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان:

دشمن با شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را بیدارتر کرد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ استان کردستان، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی، سربازی شجاع و دلیر و ولایت مدار بود و دشمن با این جنایت ملت ایران را بیدارتر کرد.

کد خبر: ۴۷۳۷۰
۱۳:۳۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ امیر سرتیپ دوم، سعید اثنی عشریه اظهار کرد: این شهید والامقام شهید اسلام است که برای عزت اسلام و مظلومان جهان، مظلومانه به شهادت رسید.
 
وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی، سربازی شجاع و دلیر و ولایت مدار بود و دشمن با این جنایت ملت ایران را بیدارتر کرد و دشمن و عیادی کفر بدانند که امروز با شهادت این سردار بزرگ هزاران سردار پیرو ولایت فقیه و دلسوز اسلام در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد و جانفشانی می‌کنند.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ استان کردستان، بیان کرد: شهادت این فرماندهان دلاور و خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم دلاور ایران و عراق و تمامی رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
وی ادامه داد: سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست نشانده آمریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلام، نقش بسیار زیادی داشت و با تاسی از قرآن کریم و آموخته‌های دینی و درس شجاعت، فداکاری از سرور و سالار شهیدان نه اینکه جنایت‌های داعش را کمرنگ بلکه از ریشه نابود و به درک واصل کرد.
 
امیر سرتیپ دوم، سعید اثنی عشریه خاطرنشان کرد: دشمن همیشه از درس شهادت این مذهب بزرگ می‌ترسد و بدانند که شهادت پاداش شیرین رزمندگان اسلام است.
 
وی یادآور شد: فقدان این سردار فداکار و عزیز ما تلخ است، ولی دشمن جنایتکار بداند که راه این شهید عزیز ادامه دارد و هیچ زمانی رزمندگان و یاران این شهید بزرگ دست از ادامه راه و هدف والای اسلام ناب محمدی (ص) را بر نمی‌دارند و قطعا جواب سختی در انتظار آنان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: