برف و کولاک در جاده‌های خلخال

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال از بارش برف توام با کولاک در تمام راه‌های بین شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۴۶۳۳۱
۱۱:۳۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ معروف خسروی هفتم دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید و محدودیت دید ناشی از کولاک تلاش شبانه‌روزی راهداران این اداره مانع از مسدود شدن راه پوشیده از برف خلخال - اسالم شده و سرنشینان ده‌ها خودرو گرفتار در کولاک این جاده با کمک راهداران به مقاصد خود در خلخال و گیلان هدایت شدند.
 
وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی خلخال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از رانندگان خودرو‌های عبوری فاقد زنجیرچرخ در گردنه الماس به محض برخورد با سطح برفی و لغزنده جاده در جاده کوهستانی خلخال - اسالم مجبور به توقف می‌شوند.
 
به گفته خسروی سطح جاده در گردنه الماس از بامداد امروز بار‌ها برف‌روبی، بازگشایی و نمک‌پاشی شده، ولی به علت ادامه بارش برف سنگین همراه با کولاک عبور از این گردنه تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه در حال حاضر غیر از راه مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان، سایر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی خلخال باز بوده و تردد خودرو‌ها جریان دارد، یادآور شد: به مسافران توصیه می‌شود قبل از حرکت به سمت این جاده از آخرین وضعیت راه از طریق تلفن راه اداری شهرستان اطلاع حاصل کنند.
 
وی ادامه داد: حرکت رانندگان خودرو‌های فاقد زنجیرچرخ در این مسیر علاوه بر گرفتاری خود آن‌ها موجب راه‌بندان مقطعی و توقف سایر وسایط نقلیه در حال حرکت در این مسیر می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: