مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

آب شرب شهر دیشموک مشکل بهداشتی ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر مزه آب چاه‌های موجود شهر دیشموک به دلیل کاهش سطح آب است و مشکلی از نظر بهداشتی ندارد.

کد خبر: ۴۶۲۵۸
۱۴:۱۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ فیض الله پاسره در بازدید از پروژه اصلاح شبکه توزیع آب شهر دیشموک با اشاره به اهتمام جدی آبفای استان برای رفع مشکلات آب شرب این شهر افزود: رفع مسائل مرتبط با تقویت زیرساخت‌های آبرسانی دیشموک نیازمند عزم همگانی است.
 
وی با اشاره به روند پروژه حفر چاه آب شرب شهر دیشموک اظهارکرد: تغییر مزه آب چاه‌های موجود شهر دیشموک به دلیل کاهش سطح آب است و مشکلی از نظر بهداشتی ندارد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از احساس مسئولیت امام جمعه دیشموک و مسئولان کهگیلویه و نیز بخشداری دیشموک خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای استان نیز همکاری بی شائبه در این زمینه داشته است و امیدواریم این همکاری به تسریع در رفع مشکلات آب شرب شهر دیشموک منجر شود.
 
پاسره با بیان اینکه تامین آب شرب پایدار شهر دیشموک و روستا‌های اقماری آن از طریق سد بالیاب صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: حفر چاه جدید باعث تقویت کمی و کیفی آب این شهر در کوتاه مدت خواهد بود.
 
وی همچنین در ادامه این سفر خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد.
 
به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز پنجشنبه، پنجم دی ماه مدیرعامل شرکت آبفای استان به همراه معاون فنی و مهندسی شرکت ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر دیشموک با امام جمعه و بخشدار این شهر دیدار کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: