مدیرکل راهداری اردبیل:

تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی اردبیل در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان و در جریان بودن تردد‌ها خبر داد.

کد خبر: ۴۵۲۸۸
۱۲:۵۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی رحمتی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از راهدارخانه شهرستان نمین عنوان کرد: با ورود سامانه بارشی جدید و آغاز بارش‌ها در محور‌های مواصلاتی و برف گیر استان اردبیل مشکلی در تردد خودرو‌ها تا کنون وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: تمامی محور‌های استان اردبیل از جمله اردبیل - مغان، اردبیل - سرچم، اردبیل - آستارا و نیر - سراب مه آلود بوده و تردد در آن‌ها باید با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی انجام می‌پذیرد.
 
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عوامل راهداری در آماده باش کامل به سر برده تا در صورت نیاز خدمات رسانی مورد نیاز انجام پذیرد.
 
رحمتی تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور خلخال - اسالم را دارند به دلیل بارش برف از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی برخوردار باشند.
 
وی بر لزوم توجه به نکات ایمنی در تردد‌ها و برخورداری از سرعت مطمئنه و تجهیزات ایمنی در محور‌های برف گیر تأکید کرد و ادامه داد: بنا بر اعلام مرکز مدیریت راهداری، محور خلخال - پونل در حوزه استان گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: