افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

مراسم افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

کد خبر: ۴۵۰۹۳
۱۶:۰۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در تقویم برنامه‌های دانشگاه، جشنواره رویش به‌منظور انعکاس فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری و جشنواره حرکت به‌منظور نمایش دستاورد‌های انجمن‌های علمی دیده‌شده است.
 
علی نجفی نژاد با اشاره به اینکه امیدواریم برگزاری این جشنواره‌ها تداوم داشته باشد، گفت: خداوند در درون همه انسان‌ها استعداد‌هایی قرار داده و انسان باید تلاش کند که از توانایی‌های خود استفاده کند و آن را پرورش دهد.
 
وی بابیان اینکه جشنواره رویش دانشگاهی در بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزارشده است، تصریح کرد: ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که در مراسم اختتامیه آثار برتر تقدیر خواهند شد.
 
نجفی نژاد بیان کرد: در بخش نمایشگاهی نیز ۱۲ غرفه از امروز تا چهارشنبه ۲۷ آذرماه در محل دانشکده تولید گیاهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دایر شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری جشنواره، ۱۰ کارگاه با موضوعاتی از قبیل شعرنویسی، گفتمان، کمک‌های اولیه با همکاری انجمن عکاسان استان، هلال‌احمر، آستان قدس رضوی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و ... برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: