دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان خبر داد:

تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های گرگان/ ۲۰۰۰ مترمربع زمین آزاد شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با حضور نماینده دادستان، ۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های شهرستان گرگان تخریب شد.

کد خبر: ۴۵۰۴۲
۱۱:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در خصوص تخریب بنا‌های غیرمجاز در گرگان اظهارکرد: با حضور نماینده دادستان، ۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های شهرستان گرگان تخریب شد.
 
وی گفت: این خانه‌ها غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی روستا‌های نومل، باغ گلبن، نصرآباد و ولیک آباد ساخته شده بود که پس از قطعی شدن حکم قلع و قمع این بنا‌ها در دادگاه، امروز (یکشنبه) با حضور قاضی شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان، این احکام اجرا شد.
 
سیدحسینی افزود: با اجرای این احکام، دو هزار مترمربع زمین آزاد شد.
 
وی به مردم توصیه کرد که پیش از ساخت و ساز، مجوز‌های موردنیاز را دریافت کنند و از ساخت در زمین‌های کشاورزی و باغی خودداری کنند.
 
به گفته سیدحسینی، در اجرای احکام قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، باغی و منابع طبیعی، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.
 
وی همچنین به فنس کشی و دیوارکشی‌های غیرقانونی هم اشاره کرد و گفت: تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به جهاد کشاورزی و امور اراضی این اختیار را داده است تا بدون حکم قضایی و تنها با حضور نماینده دادستان، فنس کشی‌ها و دیوارکشی‌های غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را بردارند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: