آغاز به کار بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان

بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس قوه قضائیه، وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان آغاز شد.

کد خبر: ۴۴۷۴۱
۰۹:۵۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ استاندار گلستان در این اجلاسیه اظهار کرد: مردم شریف استان گلستان اگر بیشتر نماز را نسبت به سایر استان‌ها اقامه نکرده باشند، کمتر نبوده است.
 
هادی حق شناس افزود: سال گذشته مردم استان بیش از ۵۰ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند و پیش بینی می‌کنیم امسال نیز به همین میزان زکات جمع آوری شود.
 
وی افزود: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری این اجلاسیه از سه ماه گذشته آغاز شده است. پیش از برگزاری اجلاسیه، بیش از ۱۰۰۰ مراسم در مدارس برگزار و همچنین بیش از ۱۶ هزار اثر از دانش آموزان دریافت شد. آثار دانش آموزان در نمایشگاهی با ۲۶ غرفه به نمایش گذاشته شده است.
 
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش کشاورزی، تصریح کرد: گلستان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه تک رقمی کشور را داراست و می‌توان با استقرار صنایع تبدیلی، از این ظرفیت برای اشتغالزایی بیشتر در استان استفاده کرد. امیدواریم از برکات برگزاری اجلاسیه نماز در گلستان، توجه بیشتر به این استان باشد.
 
در ابتدای این مراسم، پیام مقام معظم رهبری به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جممعه گرگان قرائت شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: