آغاز به کار اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز

«اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز»، با کسب مجوز از مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۴۴۶۲۵
۱۰:۱۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ دبیر انجمن علمی اوتیسم دانشگاه تبریز منطقه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این انجمن علمی در دانشکده علوم طبیعی استارت فعالیت‌های خود را زده است، افزود: این انجمن با هدف آگاه سازی قشر تحصیل کرده و استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای آگاهی دهی به جامعه تاسیس شده و از ظرفیت سایر تشکل‌ها نیز در این رابطه استفاده خواهیم کرد.
 
سنا محمدعلی‌زاده رامی در این رابطه افزود: احیای ظرفیت‌های پارک اوتیسم و فراهم سازی زمینه برای حضور و استفاده مبتلایان به اوتیسم از این پارک از دیگر برنامه‌های ما بوده و در این رابطه برنامه‌های متنوعی ارائه خواهیم کرد.
 
وی با بیان این‌که این انجمن هم اکنون با هفت عضو فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند، گفت: به تدریج تعداد اعضای انجمن افزایش یافته و ظرفیت دانشجویان را به تدریج پای کار آورده و با اجرای برنامه‌هایی، چون کارگاه‌های آموزشی، برپایی بازارچه‌های خیریه و نمایشگاه‌های خیریه در دانشگاه و کمپین‌های پاسخگویی دانشجویی در دانشگاه و جامعه فعالیت‌های خود را پیگیری خواهیم کرد.
 
وی با بیان این‌که چاپ «نشریه انجمن علمی اوتیسم» نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مجوز‌های لازم در رابطه با این نشریه اخذ شده و طی روز‌های آتی فعالیت‌های این نشریه نیز آغاز خواهد شد.
 
محمدعلی‌زاده رامی با تاکید بر این‌که این انجمن با همکاری و پشتیبانی انجمن اوتیسم آذربایجان ایجاد شده است، افزود: خواستار مشارکت و همراهی‌های مردمی و دانشجویی در این رابطه هستیم تا بتوانیم گامی در راستای کمک به مبتلایان به اوتیسم و خانواده‌هایشان برداشته و آگاهی‌های لازم را به جامعه دانشگاهی و مردم ارائه دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: