واگذاری بنای تاریخی حمام نوبر و مجموعه تاریخی کردشت از طریق مزایده

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از واگذاری بنای تاریخی حمام نوبر و مجموعه تاریخی کردشت از طریق مزایده خبر داد.

کد خبر: ۴۳۴۳۲
۱۰:۰۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ مرتضی آبدار ضمن تاکید بر اهمیت احیای بنا‌های تاریخی گفت: در راستای صیانت از میراث تاریخی و همچنین استفاده از ظرفیت ابنیه تاریخی در راستای جذب گردشگر، حمام نوبر تبریز و مجموعه تاریخی کردشت جلفا از طریق مزایده عمومی توسط صندوق احیا واگذار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۲۰ خانه و بنای تاریخی آذربایجان شرقی به منظور واگذاری به صندوق احیا معرفی شده و در حال طی مراحل است، افزود: با توجه به اتمام فرآیند اداری، این دو بنای تاریخی به منظور مرمت، احیا و بهره برداری به مدت معین به مزایده گذاشته شده است.
 
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، آبدار اضافه کرد: پیش از این هتل کاروانسرای یام مرند، عمارت امیر ارشد ورزقان و خانه سرخه‌ای تبریز به منظور احیا، مرمت و بهره برداری با برگزاری مزایده از طریق صندوق احیا به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.
 
گفتنی است کلیه واجدین صلاحیت و درخواست کنندگان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وبسایت www.chre.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۹۹۲۰۱۷ - ۰۲۱ داخلی ۳۰۱ تماس حاصل نمایند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: