برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اتوبوس‌های برقی گردشگری در منطقه ۸ تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز راه اندازی اتوبوس‌های برقی گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز را یکی از ضرورت‌های گردشگری تبریز عنوان کرد.

کد خبر: ۴۳۱۴۵
۱۰:۲۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی مدبر در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به موقعیت ممتاز منطقه ۸ در بحث گردشگری، بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در معابر گردشگری منطقه تاکید کرده و خواستار اجرای برنامه‌های مشترک گردشگری در بافت تاریخی شهر و معابر پیاده راهی منطقه شد.
 
وی با بیان این‌که بازار تاریخی تبریز به عنوان یکی از بزرگترین پتانسیل‌های گردشگری تبریز مطرح است، اظهار کرد: متاسفانه تا کنون حتی ۱۰ درصد از پتانسیل گردشگری بازار تبریز استفاده نشده است، از این‌رو باید با ایجاد محیط‌های رفاهی، گردشگری از قبیل کافه رستوران و چایخانه‌ها و دمنوش کده‌های سنتی در تیمچه‌ها و کاروانسرا‌های بازار به همراه اجرای برنامه‌های هنری شاد، گردشگران داخلی و خارجی را به این بازار تاریخی جذب کرد.
 
مدبر با اشاره به ضرورت همکاری برای اجرای برنامه‌های مشترک گردشگری در معابر و اماکن گردشگری منطقه ۸ توسط این دو مجموعه، گفت: هماهنگی‌های لازم توسط منطقه ۸ و سازمان گردشگری برای خریداری و راه اندازی اتوبوس‌های برقی گردشگری انجام می‌گیرد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، در پایان جلسه، توافقات لازم در خصوص اجرای برنامه‌های گردشگری با همکاری سازمان توسعه گردشگری و شهرداری منطقه ۸ در بافت تاریخی فرهنگی تبریز انجام گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: