مدیرعامل شرکت راه آهن:

اولین قطار "بستان آباد-مشهد" از شنبه آینده اعزام می‌شود

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پیش بینی کرده‌ایم که فروش بلیط بستان آباد-مشهد از امروز آغاز شود و اولین قطار بستان آباد-مشهد نیز از شنبه آینده اعزام می‌شود.

کد خبر: ۴۳۰۶۱
۱۱:۳۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سعید رسولی در حاشیه مراسم افتتاحیه راه آهن میانه-بستان آباد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قبل از این پروژه، همدان، کرمانشاه، رشت و ارومیه به شبکه ریلی متصل شد و امروز مسیر جدید تهران- تبریز با فاصله زمانی چهار ساعت کم‌تر از مسیر قبلی افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: در ادامه انجام عملیات بهسازی خط و باقی مانده کار‌ها زمان سیر قطار تبریز-تهران بیش از پنج ساعت کاهش خواهد یافت و این خدمتی برای مردم این منطقه است.
 
وی با اشاره به رسم حسنه در مراسم‌های افتتاح خطوط راه آهن قطار گفت: اولین خطار همیشه حامل خانواده معظم شهدا بوده و این خط نیز با حضور خانواده‌های شهدا افتتاح می‌شود.
 
رسولی بیان کرد: برای قطار اول، ۲۰۰ نفر ظرفیت پیش‌بینی کرده بودیم که تا الان حدود ۱۶۰ نفر از خانواده شهدا سوار بر قطار هستند و به مشهد مقدس سفر می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: در هفته سه قطار در این مسیر تردد خواهد داشت و برای این مسیر یک قطار شش تخته بازسازی شده که اولین سیرش را به مشهد خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: