به میزبانی دانشگاه منابع طبیعی گرگان؛

آغاز نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات

نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات، صبح امروز ۲۲ آبان ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، آغاز شد و تا ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۴۱۴۴۲
۱۱:۳۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ رییس نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات در مراسم افتتاحیه این جشنواره، گفت: این جشنواره با شعار "شیلات: دنیایی از فرصت­ها با توسعه ایده­های خلاقانه"و با هدف ایجاد انگیزه خود اشتغالی در بین دانشجویان و دانش ­آموختگان گرایش­‌های مختلف رشته شیلات برگزار شده است.
 
بهاره شعبانپور افزود: این رویداد، از یک­سو عرصه­‌ای برای شناسایی و معرفی فرصت­های شغلی و کسب و کار‌های نوآورانه در علوم شیلاتی است و از سوی دیگر فضایی است برای تبادل ایده­‌ها و اندیشه­‌ها تا بتواند شور و اشتیاق لازم را در بین دانشجویان و دانش آموختگان جهت راه ­اندازی کسب و کار‌های نوآورانه فراهم کند.
 
وی یادآور شد: جشنواره کارآفرینی در شیلات در بخش­‌های مختلفی از جمله مسابقه ایده‌پردازی، کارگاه آموزشی، معرفی کارآفرینان موفق و همچنین مشاوره و معرفی فرصت­های شغلی در شیلات برنامه ریزی شد.
 
وی بیان کرد: در پایان این جشنواره، سه ایده برتر مطرح شده در رویداد ایده ­پردازی، معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. همچنین طبق توافقات صورت گرفته با پارک علم و فناوری استان گلستان، ایده­‌های برتر از حمایت و پشتیبانی این پارک برخوردار خواهند شد.
 
شعبانپور اظهار کرد: همچنین کارگاه آموزشی کسب و کار‌های کارآفرینانه در روز ۲۳ آبان‌ماه برگزار می­ شود که به شرکت‌کنندگان در این دو کارگاه علاوه بر گواهی صادر شده از طرف دانشگاه، مدرک معتبری نیز از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای استان گلستان ارائه می‌شود.
 
با هماهنگی ­های صورت گرفته با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق تعاونی امید، طی مدت برگزاری جشنواره غرفه‌هایی جهت ارائه خدمات مشاوره راه‌اندازی کسب و کار شیلاتی و معرفی خدمات این دو اداره برای دانشجویان و دانش­ آموختگان در دانشگاه دایر خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: