پرندگان شکاری اسیر در تله صیادی، به دامان طبیعت بازگشتند

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از کشف دو بهله پرنده شکاری صید شده از سوی صیادان غیرمجاز در مناطق مرزی این استان خبر داد و گفت: این پرندگان به دامن طبیعت بازگردانده شدند.

کد خبر: ۴۰۸۹۹
۱۱:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدرضا سراوانی اظهار داشت: صیادان غیرمجاز که دو بهله پرنده شکاری ازنوع دلیجه را صید کرده بودند، با مشاهده مرزبانان هنگ مرزی اترک در محدوده پاسگاه مختومقلی، ضمن برجای گذاشتن دو قطعه پرنده شکاری و یک عدد تله دست‌ساز از محل متواری شدند.
 
وی ادامه داد: پرندگان کشف شده بعد از تحویل به محیط زیست، در دامن طبیعت رها شدند.
 
فرمانده هنگ مرزی اترک از دستگیری هشت متهم در نواری مرزی گنبدکاووس در یک هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: افزود: با اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته ۱۳۰ گرم انواع موادمخدر در نوار مرزی گنبدکاووس محدوده داشلی برون در بازرسی از منازل کشف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.
 
وی افزود: علاوه بر آن، ماموران در بازرسی از خودرو‌های عبوری در سطح نوار مرزی نیز هفت لیتر مشروبات الکلی کشف و چهار متهم دیگر را هم دستگیر کردند.
 
سرهنگ سراوانی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم گفت: همچنین ۲۳۰ بسته سیگار قاچاق از دو تبعه ترکمنستانی در پست کنترل و مراقب اینچه برون کشف شد.
 
هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرز‌های زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: