۱۴ آبان‌ماه در تبریز برگزار می‌شود؛

نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی صنایع‌دستی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی صنایع‌دستی ویژه تولیدکنندگان، صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در تبریز خبر داد.

کد خبر: ۴۰۴۳۱
۱۰:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ فرشاد به‌آفرین در این خصوص گفت: نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی در صنایع دستی با هماهنگی و مشارکت معاونت صنایع‌دستی استان روز سه شنبه (۱۴ آبان ماه) جاری ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر موزه آذربایجان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این نشست تخصصی مطابق هماهنگی‌های به عمل آماده و با همکاری معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط محمد فاریابی، دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز تدریس و مطالبی در زمینه راهکار‌های موثر در تجاری سازی تولیدات ارائه خواهد شد.
 
معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه صنایع‌دستی به عنوان نمادی از فرهنگ، سنت و هنر استان است و به عنوان نفیس‌ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی و نیز یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نیاز به حرکت به سمت برند سازی و تجاری سازی دارد، اضافه کرد: بسته بندی محصول یکی از راهکار‌های مهم در امر تجاری سازی محصول می‌باشد و این نشست در راستای آشنایی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با این مفاهیم برای معرفی و عرضه محصول هرچه بیشتر و بهتر، تشکیل می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، وی در خاتمه گفت: صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مصرف کنندگان محصولات صنایع دستی و برندسازی محصول از این طریق، می‌توانند در رشد، توسعه و رونق اقتصادی این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: