امحا ۳۱۴ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل

با همت فرماندهی انتظامی استان اردبیل و دستور شورای تامین بیش از ۳۱۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان اردبیل امحاء شد.

کد خبر: ۴۰۳۵۱
۱۳:۵۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ در این مراسم که در میدان پلیس اردبیل برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه تهیه و توزیع موادمخدر به صورت مستقیم با متلاشی کردن بنیان‌های خانواده سروکار دارد، اظهار کرد: ما با تمام توان در مقابل سوداگران مرگ در اردبیل ایستاده‌ایم.
 
سردار هوشنگ حسینی مرزی بودن اردبیل و اتصال چندین جاده ترانزیتی به این استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: فرهنگ بالای مردم استان و همکاری‌های خوب و مفیدی که مردم آگاه این استان با نیروی انتظامی دارند سبب شده تا ما شاهد افزایش کشفیات موادمخدر در استان و به دنبال آن فروپاشی باند‌های تهیه و توزیع این مواد افیونی باشیم.
 
وی گفت: با نظر مساعد اعضای شورای تامین استان اردبیل و با همکاری فرماندهی انتظامی استان اردبیل شاهد امحای بیش از ۳۱۴ کیلوگرم مواد مخدر که غیرقابل استحصال دارویی است، هستیم.
 
رئیس پلیس استان اردبیل بیان کرد: این موادمخدر شامل ۲۵۰ سی‌سی مایع متادون، ۴۵ گرم قارچ توهم‌زا، ۱۰۰ کیلوگرم پودر کربنات سدیم، ۱۰ لیتر مایع اسیدیک، یک حلقه وافور و .. بود که در ارتباط با آلوده کردن جوانان به موادمخدر بکارگیری می‌شوند.
 
حسینی با توصیه به خانواده‌ها در استمرار روند آگاهی‌دهی به فرزندانشان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان اردبیل دست کسانی که در راستای مبارزه با تهیه و توزیع مموادمخدر فعالیت می‌کنند، می‌فشارد چرا که فعالیت‌های نیروی انتظامی بدون کمک و یاری ارگان‌ها و سازمان‌های متعدد ممکن نیست.
 
وی با گرامیداشت روز شهدای مبارزه با موادمخدر افزود: این خانواده‌ها در راه نجات جان جوانان این مملکت از دام اعتیاد فرزندان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده‌اند که به یقین جایگاهی بسیار والا در نزد مسئولان دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: