گزش سگ‌های ولگرد در گرگان به صفر رسید

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با توجه به اقدامات شهرداری‌های مناطق سه‌گانه گرگان در زنده گیری سگ‌های ولگرد، آمار گزش سگ‌های ولگرد در سطح شهر گرگان به صفر رسیده است.

کد خبر: ۳۹۰۲۸
۱۳:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ موسی‌الرضا صفری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در طرح زنده گیری سگ‌های ولگرد توسط شهرداری در حال انجام است، شاهد تعداد بسیار کمی از سگ‌های ولگرد در شهر گرگان هستیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در حاشیه شهر گرگان برخی مشغول به دامپروری هستند، ممکن است سگ‌ها در شب یا اوقات دیگر از محل نگهداری خارج و به سطح شهر مراجعه کنند. در این رابطه اخطار‌های لازم به‌تمامی دامداری‌های حاشیه شهر گرگان داده‌شده و حتماً باید سگ‌های آن‌ها شناسنامه‌دار و فقط در محدوده محل فعالیتشان حضور داشته باشند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان بیان کرد: به کلیه مالکین ساختمان‌های در حال ساخت هم اعلام‌شده که سگ‌های نگهبان نباید تحت هیچ عنوانی از محدوده ملک خارج شوند.
 
صفری گفت: پیمانکاری برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تعیین‌شده و به طور شبانه‌روزی نسبت به زنده گیری و انتقال سگ‌های ولگرد به مکان در نظر گرفته‌شده اقدام می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته گزارشی از گزش سگ ولگرد در شهر گرگان نداشتیم، تصریح کرد: شهروندان هر زمانی که سگ ولگردی مشاهده کردند می‌توانند با سامانه مدیریت شهری شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا نسبت به زنده گیری سگ‌ها اقدام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: