۲۱ هیئت پیاده از گلستان راهی مشهد شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۲۱ هیئت عزاداری با پای پیاده از استان گلستان به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند.

کد خبر: ۳۸۷۷۲
۱۶:۳۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز _ حجت الاسلام نورالله، ولی نژاد در حاشیه بازدید از موکب اداره کل اوقاف گلستان در منطقه تنگراه گالیکش، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ هیئت عزاداری از استان با پای پیاده به سمت مشهد حرکت کردند و احتمال افزایش این تعداد به ۲۵ هیئت وجود دارد.
 
وی، از اسکان زائرین در هیئت جواد الائمه مشهد خبر داد و افزود: در مسیر نیز تمهیدات لازم در استان‌های خراسان‌های شمالی و رضوی جهت رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه درخصوص برنامه متمرکز به مناسبت ۲۸ صفر در مشهد مقدس پرداخت و گفت: تجمع بزرگ هیئت‌های گلستانی‌ها در تاریخ ششم آبان ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
 
ولی نژاد بیان کرد: شرایط تا این لحظه خوب بوده و به نظر می‌رسد حضور زائرین امسال از شور و شکوه بیشتری برخوردار باشد. امیدواریم با حل شدن مشکل ایاب و ذهاب که عمده آن از گلستان به مشهد است، برای برگشت مشکلی نداشته باشیم.
 
علی برزمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در حاشیه ایت بازدید به خبرنگار ایسنا، گفت: همه ادارات به سهم خود تلاش می‌کنند تا سفر امن و راحتی برای زائرین اتفاق بیفتد.
 
پیاده روی زائرین امام رضا (ع) از ۲۱ مهرماه از نقاط مختلف استان گلستان به سمت مشهد آغاز شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: