ایران بازی برده را با باخت عوض کرد

کامبَک ایتالیا با پسری به نام «نِلی»

«نِلی» ستاره نوظهور و جوان ایتالیا که در ست‌های اول بازی ایران و ایتالیا، نمایش پرانتقادی داشت، در دو گیم پایانی بازی تبدیل به ستون تیمش شد و آخرین امتیاز بازی را در پی یک سرویس دقیق و قدرتمند به نام ایتالیا کرد تا یک «کامبَک» رویایی را برای خودش و ایتالیا رقم بزند.

کد خبر: ۳۸۴۶۴
۱۵:۲۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: دور دهم مسابقات جام جهانی والیبال با شگفتی و حیرت هواداران والیبال ایران همراه بود و در حالی که ملی پوشان ما می‌توانستند بازی را ۳ بر صفر ببرند در نهایت بازنده شدند. بازی ایران و ایتالیا در شرایطی برگزار شد که دو تیم در کمرکش جدول رده بندی و در همسایگی هم قرار داشتند. ایران با حضور امیر غفور و سعید معروف در ترکیب اصلی، بازی را خوب شروع کرد و اگر چه دو ست اول را با فاصله دو امتیاز برد، اما در مجموع برتری محسوسی نسبت به ایتالیا داشت.
 
 


نقطه آغاز شکست برای ایران، اما در گیم سوم رخ داد جایی که برتری ایران در طول آن ادامه داشت، اما در آخرین امتیازها، ناگهان ایتالیا جریان مسابقه را تغییر داد و ماراتون سِت سوم را با نتیجه ۳۰-۲۸ به سود خود به پایان رساند. آتزوری‌ها  آنقدر از برد در ست سوم برانگیخته شدند که کاملا از حالت یک تیم بازنده خارج شدند و در گیم چهارم با فاصله معنی داری بر ایران غلبه کردند.

با آغاز گیم پنجم به نظر می‌رسید که ایران با نشاط و انرژی بیشتری وارد مسابقه شود و اتفاقا توانست زودتر از ایتالیا نیز به امتیاز ۸ برسد، اما در حساس‌ترین بخش مسابقه و در آخرین لحظات، برتری تکنیکی لاجوردی‌ها به دادشان رسید و بازی ۳-۰ باخته را با برد ۳-۲ عوض کردند. «نِلی» ستاره نوظهور و جوان ایتالیا که در ست‌های اول نمایش پرانتقادی داشت، در دو گیم پایانی بازی تبدیل به ستون تیمش شد و آخرین امتیاز بازی را در پی یک سرویس دقیق و قدرتمند به نام ایتالیا کرد تا یک «کامبَک» رویایی را برای خودش و ایتالیا رقم بزند.
 
 
 

تیم ملی ایران فردا در آخرین دیدار خود در جام جهانی به مصاف لهستان می‌رود که از بهترین‌های تورنمنت است و گر چه پیروزی در برابر پولیش‌ها سخت و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد، اما دست کم باعث افزایش روحیه تیم ملی والیبال ایران خواهد شد. با شکست در برابر ایتالیا تیم ملی ایران در همان رتبه هفتم جدول باقی ماند در حالی که اگر با نتیجه ۳-۰ پیروز شده بودیم ایران با ۱۵ امتیاز تا رتبه پنجم بالا می‌رفت.

  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: