وزیر آموزش و پرورش فردا عازم مسکو می شود

سید محمد بطحایی به دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، روز سه شنبه جهت شرکت در اجلاس بین المللی ICT و نمایشگاه بین المللی مسکو(2018) عازم روسیه خواهد شد.

کد خبر: ۳۸۳
۱۵:۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
   
دیدارنیوز -  غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: بنابر دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه ، وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی جهت شرکت در اجلاس بین المللی ICT در آموزش و پنجمین نمایشگاه بین المللی آموزش مسکو (MIEF) که از 18 تا 21 آوریل 2018 در مسکو برگزار خواهد شد به مسکو سفر می کند.

وی افزود: اهم برنامه های وزیر آموزش و پرورش و هیأت همراه شرکت در مجمع وزیران حاضر در اجلاس، دیدار با وزیر آموزش روسیه، دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در امور آموزش و همچنین دیدار با نمایندگان دومای روسیه و بازدید از مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مسکو است.

شایان ذکر است نمایشگاه اجلاس بین المللی مسکو(2018) توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم فدراسیون روسیه برگزار می شود و شامل بزرگترین نمایشگاه فن آوری های آموزشی جدید، نشست آزاد و راه حل های زیربنایی هوشمند است. این نمایشگاه به عنوان یک پلت فرم برای گفت و گوی باز بین جوامع آموزشی و متخصص، نهادهای دولتی و کسب و کار در مورد مسائل کنونی و آینده نظام آموزشی است. عنوان این نمایشگاه اکوسیستم آموزشی مدرن است که بر توسعه ارتباطات بین شرکت کنندگان در روند آموزشی در روسیه و خارج از کشور تأکید دارد.

در این نمایشگاه و اجلاس نمایندگان 85 منطقه از روسیه و جامعه بین المللی، آموزش و پرورش و مؤسسات علمی روسیه و بین المللی، نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های فدرال و منطقه ای، مدیران و متخصصان پیش دبستانی، سازمان های حرفه ای متوسطه، بالاتر و آموزش تکمیلی، نمایندگان کسب و کار، و همچنین والدین و دانش آموزان، بیش از 1000 کارشناس و 400 غرفه دار حضور می یابند و انتظار می رود 60،00 بازدید کننده نیز در آن شرکت کنند.


منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: