معرفی رئیس جدید پلیس راهور کهگیلویه

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی رئیس جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

کد خبر: ۳۷۵۹۷
۱۴:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از سه موضوع مهندسی ترافیک، اجرای مقررات و آموزش و فرهنگ به عنوان کمتر شدن مشکلان ترافیکی نام برد و گفت: تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم نباشد به اهداف خود نمی‌رسیم.
 
وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از تصادفات ناشی از خطای انسانی است، افزود: پلیس ما باید فرهنگ سازی در مدارس و صدا و سیما را در اولویت خود قرار دهد.
 
خوشوقت خواستار استفاده از ظرفیت شورای ترافیک شهرستان شد و اظهارکرد: امیدواریم با همکاری سایر نهاد‌ها سیستم هوشمند در شهرستان کهگیلویه راه اندازی شود.
 
خوشوقت هم چنین خواستار راه اندازی پارک ترافیک برای کودکان و آموزش آن‌ها شد.
 
رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس ضمن برخورد قاطعانه با متخلفان، اخلاق و رافت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.
 
همچنین جهان دیماز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه وظیفه نیرو انتظامی را تامین نظم و امنیت عنوان کرد و گفت: مجموعه نیرو انتظامی هر لحظه آماده خدمت به مردم هستیم و این یک کارنامه افتخار برای ماست.
 
وی بیان کرد: سرهنگ پورنگ ۳۰ سال با انجام خدمت صادقانه و با انگیزه پای کار بود و هیچ گاه خستگی در وجودش نبود.
 
دیماز با بیان اینکه طی ۱۰ سال انجام وظیفه ام، حتی یک نفر از مردم نسبت به مجموعه نیروی انتظامی برخورد نامناسب نداشت نداشتند، خطاب به مجموعه انتظامی تصریح کرد: متاسفانه برخورد برخی همکاران نامناسب و بدتر از جریمه‌های بالاست، انتظار داریم همکاران برخورد منصفانه و در خور شان مردم داشته باشند.
 
گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات شهباز پورنگ تجلیل و مهرداد خادم اصل به عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: