در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر‌های کشور عنوان شد؛

هوشمندسازی نیاز اساسی کلانشهرها

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: استفاده از فناوری اطلاعات در کلانشهر‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

کد خبر: ۳۷۲۳۲
۱۵:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ رحیم حب نقی در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر‌های کشور که در سالن جلسات هتل پارک ارومیه برگزارشد حرکت به سمت هوشمند سازی شهر‌ها را یک نیاز اصلی برای کلانشهر‌ها قلمداد کرد و یاد آور شد: دانشگاه‌ها و متخصصین حوزه فناوری می‌توانند شهرداری‌ها را در رسیدن به هدف‌های نوین در این حوزه رهنمون سازند.
 
حب نقی با اشاره به اینکه استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته برای کلانشهر‌ها امری ضروری است تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص نیاز به تکنولوژی‌های نوین را به خوبی رفع کنند.
 
رئیس دانشگاه ارومیه اظهار کرد: شهرداری کلانشهر‌ها باید در کنار توسعه فناوری به توسعه در مسائل جامعه شناختی شهری، فرهنگی و انسانی توجه کنند.
 
حب نقی ادامه داد: با وجود مشکلات پیش روی شهرداری ها، در سال‌های گذشته اقدامات موثری در ارومیه در جهت آموزش و آشنایی مردم با تکنولوژی‌های نوین و توسعه زیر ساخت‌ها صورت گرفته است.
 
وی افزود: دانشگاه ارومیه دارای دانشکده برق و کامپیوتر و مرکز آپا بوده و آمادگی دارد با شهرداری‌های استان در جهت توسعه فناوری شهری و تجهیز زیرساخت‌ها همکاری کند.
 
گفتنی است: در ادامه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ارومیه و شهرداری ارومیه در جهت گسترش حوزه ارتباطات و فناوری منعقد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: