عوامل ۲۰ فقره سرقت خودرو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی آن خبر داد.

کد خبر: ۳۶۹۰
۱۰:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سردار عباسعلی محمدیان گفت: درپی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه‌روزی، به سرنخ‌هایی از هویت متهمان دست یافتند و مشخص شد اخیرا سارقان یک دستگاه خودروی پراید را در یکی از مناطق کرج به سرقت برده و پس از اوراق‌کردن خودرو، آن را رها کرده و متواری شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: مأموران با بررسی صحنه سرقت و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه‌دار، در نهایت مخفیگاه متهمان را در شهرستان ملایر شناسایی کردند و با در دست‌داشتن حکم قضائی و هماهنگی با پلیس آگاهی این شهرستان، به آنجا اعزام شده و تردد متهمان را تحت کنترل قرار دادند. سردار محمدیان عنوان کرد: پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه‌شان، در چندین عملیات غافلگیرانه چهار نفر از اعضای باند سارقان خودرو و لوازم داخلی آن، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند. این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با تشکیل یک باند حرفه‌ای، در ساعات پایانی شب از شهرستان ملارد به کرج مراجعه و با استفاده از خودروهای سرقتی، اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو کرده و اموال مسروقه را به یک مالخر در تهران می‌فروختند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهمان به 20 فقره سرقت خودرو و 300 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق عظیمیه، بلوار چمران، بلوار طالقانی و شهرستان فردیس اعتراف کردند که با حضور سارقان، صحنه‌های سرقت بازسازی و تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند. سردار محمدیان گفت: با راهنمایی متهمان، مالخر اموال سرقتی دستگیر و به‌همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: