۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای اعزام زائرین اربعین اختصاص یافت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی خبر داد.

کد خبر: ۳۶۷۷۱
۱۲:۵۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ ارسلان شکری افزود: براساس سهمیه اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۹۸۰ دستگاه اتوبوس برای مرز مهران بصورت سرویس خطی، ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان غربی و ۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان شرقی جهت اعزام زائران اربعین حسینی (ع) اختصاص یافته است.
 
 وی اظهار کرد: اعزام ناوگان اتوبوس رانی از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام خواهد گرفت و زائران لازم است در تاریخ‌های ذکر شده آمادگی لازم را داشته و زمان رفت و برگشت سفر خود را بر این اساس مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.
 
شکری همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر طرح جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) مطابق با شیوه نامه‌ها و دستوالعمل‌های ارسالی را خواستار شد و اظهار کرد: امید است امسال با همکاری دستگاه‌های مسئول و زائران محترم شاهد مراسم منظم و پر شوری باشیم چرا که مراسم اربعین نشان دهنده عزت و عظمت شیعه و دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) در جهان است.
 
 وی با اشاره به تشدید کنترل حمل و نقل برای ایمنی سفر زائران اربعین ادامه داد: طرح‌های تشویقی همچون اعطا لاستیک با نرخ دولتی و برند معتبر برای ناوگان فعال به ازای هر ۳ صورت وضعیت و ۳۰۰۰ کیلومتر کارکرد هم برای رانندگان و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: