ایستگاه‌های آتش نشانی موجود در ارومیه پاسخگو نیست‌

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی نیاز اصلی سازمان است.

کد خبر: ۳۶۷۵۵
۱۲:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ امیر سحابی در مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی که در محوطه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه برگزار شد افزود: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در ارومیه فعال است و نیاز اصلی سازمان افزایش ایستگاه‌ها به ۱۶ ایستگاه آتش نشانی در ارومیه است.
 
وی با اشاره به اینکه آتش نشانی دومین شغل پر مخاطره در دنیا است تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون نیرو‌های آتش نشانی ارومیه کلیه عملیات‌ها را بدون تلفات جانی پشت سر گذاشته اند که این یک افتخار برای سازمان آتش نشانی ارومیه است.
 
سحابی بااشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۰ نیروی آتش نشان در ارومیه مشغول به کارند خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۰ دستگاه خودروی آتش نشانی در ارومیه وجود دارد که با توجه به جمعیت شهری و گسترش فعالیت آتش نشان‌ها باید تعداد نیروی کار، تجهیزات و ایستگاه‌های آتش نشانی افزایش یابد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه یاد آورشد: با توجه به قدیمی بودن بازار تاریخی ارومیه و برخی مراکز تجاری، رصد مراکز تجاری و بازار ارومیه اولویت اول کاری سازمان آتش نشانی ارومیه است.
 
وی حضور آتش نشان‌ها در بارندگی‌های اخیر و سیل را چشمگیر دانست و گفت: تاکنون هیچ شکایتی علیه آتش نشانی ارومیه از هیچ فرد ونهادی صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: