فرماندار بویراحمد:

۲۵ درصد خیابان‌های مرکز استان خاکی است!

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۲۵درصد معابر و خیابان‌های شهر یاسوج خاکی است که مشکلاتی را در پی داشت.

کد خبر: ۳۶۴۰۳
۱۵:۲۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ شاهرخ کناری ظهر چهارشنبه، سوم مهر ماه در نشست بازآفرینی استان، با بیان اینکه اجرای مسکن امید استان، تامین اعتبار لازم را طلب می‌کند، افزود: با تشکیل جلسات مختلف، خوداظهاری دستگاه‌ها در حوزه تامین زمین انجام گرفته و زمینی در این راستا احصا نشده است.
 
وی رشد زیرساخت‌های شهرستان بویراحمد به نسبت جمعیت را ضروری دانست و اظهارکرد: ۲۵درصد معابر شهر یاسوج خاکی بوده که مشکلاتی را بوجود آورده و در بخش زیرساختی نیز ارتقای بخش‌های مختلف با نگاه توسعه محور نیاز است.
 
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: البته مردم باید در خدمات رسانی شهری کمک کنند، اما توان مردم پایین است و مناطقی که خیابان‌های خاکی دارند عمدتا فقیرنشین هستند که انتظار کمک از سوی مسئولان کشوری داریم.
 
کناری با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز و پارک برای مناطق حاشیه شهر یاسوج اطراف رودخانه مهریان نیاز است، تصریح کرد: باید توجه مناسبی به این مناطق داشته باشیم.
 
وی همچنین موضوع تملک در خیابان جمهوری یاسوج را از دیگر محور‌های قابل طرح حوزه باز آفرینی دانست و ادامه داد: باید اقدامات مناسبی برای اجرای طرح شکل بگیرد.
 
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: شهر یاسوج یکی از مهاجرپذیرترین شهر‌های کشور است که زیرساخت‌های لازم متناسب با جمعیت نیاز دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: