تجهیز مجموعه جهانی تخت سلیمان به حفاظت الکترونیکی

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از تجهیز مجموعه جهانی تخت سلیمان به سیستم‌های حفاظتی خبر داد.

کد خبر: ۳۴۵۹۸
۱۵:۰۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرهنگ حسن محمدی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در راستای حفاظت از این مجموعه جهانی اقدامات خوبی پیش‌بینی شده است گفت: حفاظت فیزیکی و الکترونیکی نیز به جهت تشدید مراقبت‌های حفاظتی در حد مطلوب برای مجموعه پیش بینی شده و پرسنل یگان با مساعدت‌های رئیس مجموعه در طول شبانه روز اقدامات حفاظتی را انجام می‌دهند. سیستم رادیویی (بی‌سیم) با مرکز ۱۱۰ فرماندهی انتظامی و پاسگاه تخت سلیمان در ارتباط بوده و در این مجموعه تعبیه شده است.

 
محمدی در خصوص پوشش انتظامی پاسگاه تخت سلیمان که با گشت زنی‌های شبانه روزی در خود مجموعه و اطراف آن انجام می‌شود، اعلام کرد: این اقدام در خصوص تشدید مراقبت‌های حفاظتی حائز اهمیت است.
 
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: استفاده از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی دستگاه‌های مردم نهاد یکی از اولویت‌های اصلی در امر پیشگیری و اقدامات حفاظتی بوده و تلفن گویای ۰۹۶۶۲ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی برای شهروندان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: