مرز خسروی برای عبور زائران آذربایجان‌غربی آماده می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: امسال با توجه به جابجایی زائران این استان از طریق مرز خسروی، تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز در این مرز با همکاری تمامی ارگان‌ها باید در اسرع وقت آماده شود.

کد خبر: ۳۳۷۹۳
۰۹:۲۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ پیمان آرامون روز یکشنبه در نخستین جلسه کمیته زیربنایی ستاد استانی اربعین حسینی افزود: خدمت در راه اباعبدالله الحسین (ع) و زائران آن حضرت با ارزش‌ترین خدمتی است که مدیران و مسوولان با عشق و علاقه‌ای که به آن حضرت دارند می‌توانند انجام دهند.
 
وی افزود: نظارت بیشتر مسوولان در کیفیت خدمات ارائه شده به زائران و ساماندهی ناوگان حمل و نقل از استان به مرز و در زمان بازگشت زائران و برخورد با هرگونه سواستفاده برخی افراد و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه‌ها در زمان رفت و برگشت باید به دقت مورد نظارت قرار گیرد.
 
وی گفت: با بازگشایی مرز خسروی، زائران پنج استان آذربایجان‌غربی و شرقی، همدان، اردبیل و زنجان از این مرز تردد خواهند کرد.
 
وی افزود: براساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین حسینی و با توجه به نیاز‌های مرز در تامین امکانات برای زائران، در مرحله نخست به ماشین‌آلاتی، چون بولدوزر، گریدر، غلتک، خودروی آب‌پاش و سوخت‌رسان مورد نیاز است که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان به منطقه اعزام می‌شوند.
 
٢٧ مهر ١٣٩٨ مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و زائران حسینی از هم‌اکنون در شوق زیارت آن حضرت به سر می‌برند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: