راه اندازی موزه مطبوعات استان آذربایجان شرقی تا سه ماه آتی

استاندار آذربایجان شرقی از تجهیز و راه‌اندازی موزه مطبوعات استان تا سه ماه آتی خبر داد. 

کد خبر: ۳۱۵۴۳
۱۰:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ محمدرضا پورمحمدی در جشن روز خبرنگار در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: نامگذاری مناسبت‌ها دو فلسفه اصلی دارد و علاوه بر این‌که فرصتی برای قدردانی از فعالان حوزه فراهم می‌کند، باعث می‌شود تا اهمیت موضوع نامگذاری نیز در جامعه تبیین شود. 
 
وی با تاکید بر این‌که پیشرفت و تعالی جامعه در سایه آگاهی، اطلاعات، دانش و مهارت رسانه‌ای است، افزود: در این رابطه عمده بار مسئولیت بر عهده رسانه‌ها است. 
 
وی با بیان این‌که خبرنگاری صرفا علم، تکنیک، سواد و... نیست، بلکه حرفه‌ای سرشار از عشق و مسئولیت است، افزود: همه نمی‌توانند خبرنگار شوند، چرا که این حرفه مقدس به استعداد، زکاوت و قریحه خبرنگاری نیاز دارد. 
 
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که جامعه خبری استان از تدبیر، توانایی و کیاست کافی برخوردار است، تاکید کرد: دوران مشروطه و همچنین دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوران اوج خبرنگاری و فعالیت خبری در ایران است. 
 
وی با بیان این‌که وجود تعدد رسانه‌ها در استان نشانگر آن است که جامعه ما به این حرفه ارزش بسیاری قائل است، خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و موثر این قشر قدردان هستیم. 
 
پورمحمدی با بیان این‌که هدف از زندگی رسیدن به حقیقت است، اظهار کرد: حقیقت زندگی کشف نمی‌شود مگر به وسیله انسان‌های تکاپوگر و آنانی که حقیقت جامعه را نشان می‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: