وضعیت سفید در روستاهای سیل زده آذربایجان غربی

مدیرکل مدیریت‌ بحران آذربایجان‌ غربی گفت: وضع روستا‌های سیل‌زده در شهرستان سلماس به حالت عادی بازگشته و مشکل خاصی در این روستا‌ها وجود ندارد.

کد خبر: ۳۱۲۳۷
۰۹:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ امیرعباس جعفری  با اشاره به بازدید اعضای شورای هماهنگی مدیریت‌ بحران آذربایجان‌ غربی از این مناطق افزود: در این بازدید، تنها در روستای «دیرعلی» حدود ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد که همه آن‌ها نیز خشت و گلی و در مسیل ساخته شده بودند.
 
وی با بیان اینکه همه ساختمان‌های روستا‌های خسارت‌دیده از سوی دولت بیمه شده بود، اضافه کرد: این امر مشکلات آتی روستاییان را در خصوص دریافت خسارت کاهش می‌دهد.
 
وی بیان کرد: شرکت‌ها و ادارات خدمات‌رسان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن برای حل مشکلات این روستا‌ها اقدام کردند که وصل شدن برق ۲ روستا و بهبود مسیر ارتباطی این روستا‌ها از آن جمله است.
 
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌ غربی ادامه داد: هلال احمر نیز چادر‌های لازم برای ۲۰ خانوار به همراه اقلام غذایی مورد نیاز برای ۷۲ ساعت را تدارک دیده و در اختیار خانواده‌های خسارت‌دیده قرار داده است.
 
در این سیل که روز جمعه رخ داد، هفت روستای سلماس دچار آبگرفتگی و سیل شده بود که بخش مهمی از خسارت‌های آن را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده‌است.
 
در این سیل، ۲ نفر به صورت سطحی مصدوم و به مراکز درمانی ارجاع شده بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: