استفاده غیرقانونی از لوگوی سازمان غذا و دارو در تبلیغات ماهواره‌ای

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مجوزی برای استفاده از لوگوی این سازمان برای تبلیغ هیچ‌یک از محصولات سلامت‌محور در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان صادر نشده است.

کد خبر: ۲۵۴۲۰
۱۰:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - شهرام شعیبی، با بیان این که فراورده‌های سلامت‌محور شامل دارو، مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی هستند، عنوان کرد: تبلیغات محصولات از جمله فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و مکمل‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای با لوگوی سازمان غذا و دارو غیرمجاز و ممنوع است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای با سوء استفاده از مجوزهای بهداشتی ملی و بین‌المللی مانند تائیدیه‌های WHO، FDA، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو؛ محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل‌هایی را تبلیغ می‌کنند که برخی از آنها ممکن است فاقد اصالت تولید بوده و حتی تقلبی باشند که مصرف آن‌ها برای سلامت مصرف کنندگان مخاطره‌آمیز است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه این سازمان اکیدا مصرف فراوده‌هایی که در شبکه‌های ماهوراه‌ای فارسی‌زبان تبلیغ می‌شود را توصیه نمی‌کند، عنوان کرد: مردم برای اطمینان از ایمنی و سلامت محصولات، می‌توانند با مراجع ذیصلاح مانند معاونت‌های غذا و دارو یا داروسازان مورد اعتماد خود قبل از خرید مشورت کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: