واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این تحریم ها بر روی جنبش جهاد تاثیر نخواهد گذاشت.

کد خبر: ۲۴۷۴۸
۱۵:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - ولید القططی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با دنیاالوطن در پاسخ به سوالی در رابطه با تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تأثیر آن بر جنبش جهاد گفت: ما این تحریم‌ها را نمی‌پذیریم و آنها را محکوم می‌کنیم. این تحریم‌ها در راستای ادامه سرکشی‌های آمریکا در منطقه و تحمیل خواسته این کشور بر منطقه عربی و اسلامی است.

وی افزود: تحریم برای ایران مساله جدیدی نیست بلکه این تحریم‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ تا به امروز وجود داشته است.

القططی گفت: سلاح و تجهیزات جنبش جهاد اسلامی بخشی از اقتدار ملت فلسطین است، ما منکر حمایت‌های ایران از تمام نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین از جمله جنبش جهاد نیستیم اما در نهایت امر جنبش جهاد یک جنبش مقاومت فلسطینی است که ریشه در ملت فلسطین دارد و قدرت خود را از ملت فلسطین می‌گیرد. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مساله جدیدی نیست تا بتواند بر جنبش جهاد اسلامی تأثیر بگذارد.

عضو جنبش جهاد در پایان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از جنبش جهاد حمایت می‌کند و در طول این زمان ایران در تحریم هم بود. این تحریم‌ها بر روی قدرت مقاومت تأثیر نگذاشته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: