کم کاری برخی سازمان ها به پلیس تحمیل می شود

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به جای خالی پیوست‌های انتظامی در اجرای پروژه‌های مختلف شهری گفت: امروزه انضباط اجتماعی و نظم عمومی از الزامات زندگی شهری و روستایی است، متأسفانه کم کاری یا کج کار کردی برخی از سازمان‌ها به پلیس تحمیل می‌شود.

کد خبر: ۲۰۰۴۳
۱۱:۴۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار حسین رحیمی، در پاسخ به این سوال که آیا همزمان با راه اندازی مراکز آموزشی، تجاری، تفریحی و … در مناطق مختلف تهران از پلیس اظهار نظری گرفته می‌شود و طرح‌های مختلف، پیوست انتظامی دارد یا خیر؟، اظهار داشت: متأسفانه در بیش از ۸۰ درصد از پروژه‌های این چنینی، از پلیس اظهار نظری خواسته نمی‌شود در واقع باید بگویم جای خالی "پیوست‌های انتظامی" در ایجاد و راه اندازی مراکز مختلف شهری، آموزشی، دانشگاهی، تجاری، فرهنگی، تفریحی و… به وضوح دیده می‌شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه امروزه انضباط اجتماعی و نظم عمومی از الزامات زندگی شهری و روستایی است، گفت: متأسفانه کم کاری یا کج کارکردی عده‌ای و برخی از سازمان‌ها به پلیس تحمیل می‌شود و در نهایت، مطالبات معطوف به پلیس می‌شود. بنده بسیار قانونمند هستم و معتقدم مر قانون باید رعایت و اجرایی شود، بنابراین تلاش می‌کنیم در هر حوزه‌ای که مطابق قانون جزئی از مأموریت‌های ذاتی پلیس است، عملکردی مطلوب داشته باشیم و به هیچ وجه "سهل انگاری" و "اهمال کاری" در انجام وظایف ذاتی، قانونی و شرعی را نمی‌پذیرم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: