واعظی: می‌خواهند اختلاف را در کابینه، میان دفتر رهبری و دولت رواج دهند

 محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری گفت: وظیفه ماست که هر نوع حمایتی را از خانم هاشمی انجام دهیم و افکارعمومی دنیا را بسیج کنیم برای اینکه زودتر ایشان آزاد شود.

کد خبر: ۱۹۲۲۱
۱۳:۲۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری امروز (چهارشنبه ۳ بهمن ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی‌وی، بیان کرد: آمریکا که مرتب در ارتباط با دیگران، دم از حقوق بشر می‌زند، همواره در داخل کشور خودش ما شاهد بوده‌ایم که رنگین‌پوستان با مشکل مواجه بوده‌اند و آنچه در رابطه با خانم مرضیه هاشمی رخ داد، یکی از تبعیض‌هایی است که همواره رنگین‌پوستان در آمریکا با آن مواجه هستند.
 
او افزود: خانم هاشمی، دو اتهام دارد، یکی رنگین‌پوست بودن وی و دیگری مسلمان بودن؛ این مسئله مسلمان‌ستیزی در دولت ترامپ بیشتر خودش را نشان می‌دهد.
 
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: وظیفه ماست که هر نوع حمایتی را از خانم هاشمی انجام دهیم و افکار عمومی دنیا را بسیج کنیم برای اینکه زودتر ایشان آزاد شود.

از خبرسازی‌ها متأسفم
 
او همچنین درباره نامه اخیر هشت وزیر دولت به رهبر معظّم انقلاب گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم ارتباط وزرا و کابینه با دفتر رهبری خیلی نزدیک است و ما در زمان وزارت ارتباطات، نامه های فراوانی می‌زدیم و رهنمود می‌گرفتیم. در نامه دو هفته اخیر هم یک نامه درباره حضور هشت وزیر در شورای مبارزه با پولشویی بوده است.
 
واعظی ادامه داد: رهبری پاسخ نامه را هم دادند اما من از خبرسازی‌ها متأسفم که می‌خواهند اختلاف در کابینه و میان دفتر رهبری و دولت را رواج دهند در حالی که به هیچ وجه بحث استعفا مطرح نبوده است. مطلب ایشان هم رهنمودی است که ما از آن استفاده می‌کنیم.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: