حسین محب‌اهری، یکی از چراغ‌های هنر هفتم ایران خاموش شد+ زمان تشییع

حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۱۸۶۹۳
۰۸:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسین محب‌اهری بازیگر آثاری چون «محله برو بیا»، «بوعلی سینا»، «سربداران»، «دو فیلم با یک بلیت»، «آقای شانس» و «دردسرهای عظیم» بامداد چهارشنبه ۲۶ دی در ۶۷ سالگی درگذشت. 

بر اساس خبری که در ایرنا منتشر شده است، یکی از پرستاران بیمارستان لاله تهران با بیان اینکه محب اهری در بخش مراقبت های ویژه بستری بود ، درگذشت این بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون را تایید کرد. براساس اعلام مسوولان این بیمارستان، محب اهری ۳۰ دقیقه بامداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله به خاطر عود کردن بیماری سرطان غدد لنفاوی دار فانی را وداع گفته است.

محب اهری مدت ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

حسین محب اهری متولد ۱۳۳۰ تهران از جمله بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون بود. این بازیگر لیسانس ادبیات فارسی خود را از مدرسه عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرد و از سال ۱۳۵۰ در حیطه عکاسی تئاتر نیز مشغول به کار شد.
 
پیکر حسین محب‌اهری پنج‌شنبه تشییع می‌شود

طبق گفته مریم کاظمی، (کارگردان تئاتر) که قرار بود، این بازیگر در نمایش او ایفای نقش کند، مراسم تشییع وی فردا (27 دی ماه) برگزار می شود.

کاظمی در این باره گفت: برای برگزاری مراسم تشییع هماهنگی‌هایی با همراهی خانواده این بازیگر، خانه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی انجام می‌شود ولی هنوز مشخص نیست مراسم تشییع از مقابل تالار وحدت انجام شود یا خانه هنرمندان که با مشخص شدن آن اطلاع رسانی انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: