ویتنام هم در مقابل یوزهای ایرانی سرخم کرد

ملی پوشان ایران با نمایشی منطقی و زدن دو گل آزمون موفق به برتری برابر ویتنام شدند.

کد خبر: ۱۸۴۶۲
۱۶:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه جام ملت‌های آسیا نمایش فوق‌العاده‌ای برابر یمن داشت و موفق شد با نمایشی سراسر هجومی و یک طرفه به برتری 5 بر صفر دست پیدا کند و برای مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها خط و نشان بکشد، از ساعت 14:30 امروز به مصاف ویتنام رفته و امیدوار است به پیروزی پُر گل دیگری برسد و علاوه بر هموار کردن راه صعود به مرحله یک هشتم نهایی، شرایط خود را برای صدرنشینی بهتر کند، اما در سمت مقابل ویتنامی‌ها نیز که عملکرد فراتر از تصوری در دیدار قبل برابر عراق داشتند و در لحظات پایانی شکست خوردند، تلاش می‌کنند تا از شاگردان کی‌روش حداقل یک امتیاز بگیرند.
 
استادیوم: آل نهیان- ابوظبی/ تماشاگر:
داور: محمد تقی الجعفری(سنگاپور)؛ کمک‌ها: رونی کو مین کیات و سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ داور چهارم: پاراکراما هماسونگا(سریلانکا)/ کمک داوران پشت دروازه:سزار راموس(مکزیک) و دیلان پریرا(سریلانکا)
 
 تیم ملی ویتنام:
 
دانگ وان لامدو دوی مانکو انگوک هایبی تی دانگدوآن وان هائونوین ترانگ هوانگ(85- نوین تین لین)فام دوک هوی(59- انگان وان دای)دو هانگ دانگنوین چانگ هایفان وان دوک(46- نوین وان توآن)نوین چانگ فونگ
 
سرمربی: پارک هانگ سئو
 
تیم ملی ایران
 
علیرضا بیرانوندمحمدحسین کنعانی‌زادگانمرتضی پورعلی‌گنجیوریا غفوریاحسان حاج‌صفیامید ابراهیمیوحید امیری(64- احمد نوراللهی)اشکان دژاگهسامان قدوسمهدی طارمی(64- مهدی ترابی)سردار آزمون(79- کریم انصاری‌فرد)
 
سرمربی: کارلوس کی‌روش
 
 
اخطار

مهدی طارمی(18) احسان حاج‌صفی(75) از ایران
 
دوآن وان هائو(46) دو دوی مان(1+90) از ویتنام
 
 شرح گل
 
ویتنام صفر - ایران 1 (دقیقه 38: سردار آزمون): وریا غفوری با یک‌پا- دوپا، در جناح راست محوطه جریمه سامان قدوس را راه انداخت که او بعد از فرار سریع، ارسال دقیقی به مقابل دروازه خالی ویتنام فرستاد تا سردار آزمون با ضربه سر گل اول ایران را به ثمر رساند.
 
 
ویتنام صفر - ایران 2 (دقیقه 69: سردار آزمون): ترابی در میانه زمین به غفوری پاس داد که پاس او به دژاگه و در ادامه پاس این بازیکن به ترابی، وینگر سرعتی ایران را راه انداخت که ترابی نیز مجددا به سردار آزمون پاس داد تا این بازیکن با دریبل تماشایی دو مدافع ویتنام در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و به زیبایی گل دوم ایران را بزند.
 
در حاشیه

* تماشاگران ایرانی استقبال کمتری نسبت به دیدار گذشته برابر یمن داشتند.
 
* مارکار آقاجانیان به بازیکنان تیم ملی تاکید دارد که متوجه ضد حملات ویتنامی‌ها باشند.
 
* کی‌روش مدام در کنار زمین دستوارت تاکتیکی را به بازیکنان ایران گوشزد می‌کند.

* در زمان صاحب توپ شدن بازیکنان ویتنام، تماشاگران این تیم سر و صدای زیادی در ورزشگاه آل نهیان راه می‌اندازند تا از ملی پوشان خود حمایت کنند.

* بعد از شروع مسابقه به جمعیت تماشاگران ایرانی اضافه شد و می‌توان تعداد آنها را در دقیقه 30 ، حدود 3 هزار نفر دانست.
 
* مهدی طارمی به دلیل خطای کف پا در دقیقه 18 کارت زرد گرفت که اخطار داور سنگاپوری به او، با اعتراض این بازیکن و کی‌روش همراه شد.

* کی‌روش و سایر اعضای نیمکت‌نشین ایران بعد از گل آزمون خوشحالی زیادی انجام دادند.

* در اواسط نیمه اول، هانگ سئو سرمربی ویتنام بخاطر خروج کی‌روش از محوطه فنی به او تذکر داد و با سرمربی ایران درگیری لفظی پیدا کرد که مرد پرتغالی نیز با رفتن به سمت او، پاسخ هم‌تای خود در ویتنام را داد.
 
* مسؤولان برگزاری مسابقه، در بین دو نیمه زمین چمن را آبیاری کردند.

* خبرنگاران ویتنامی استقبال خوبی از این دیدار داشتند و حضور جالب توجهی در استادیوم آل نهیان دارند.

* تدابیر امنیتی شدیدی روی سکوهای ورزشگاه حاکم است تا خبرنگاران از تماشاگران تصویربرداری نکنند که در صورت وقوع این اتفاق، کارت آن خبرنگار ضبط می‌شود؛ این کار در میکسدزون هم شدت بیشتری پیدا می‌کند.
 
* یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده مشهد و مدافع سابق تیم ملی در ورزشگاه آل نهیان حضور دارد.
 
* بعد از کارت زردی که حاج‌صفی در دقیقه 75 دریافت کرد، کی‌روش اعتراض شدیدی به داور چهارم داشت.
 
* دو دوی مان، مدافع ویتنام با دریافت کارت زرد برابر ایران، از مسابقه آینده تیمش برابر یمن محروم شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: