معاون پرستاری وزارت بهداشت توضیح داد

از پرداخت اضافه‌کار پرستاران چه خبر؟

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت از تعیین تکلیف وضعیت پرداخت اضافه‌کاری پرستاران طی روز‌های آینده خبر داد و گفت: امیدواریم که فرمول پرداخت اضافه‌کار پرستاران طی یک یا ۲ روز آینده به تصویب برسد تا نتیجه نهایی را اطلاع‌رسانی کنیم.

کد خبر: ۱۷۴۶۲۸
۱۲:۵۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت از تعیین تکلیف وضعیت پرداخت اضافه‌کاری پرستاران طی روز‌های آینده خبر داد.

عباس عبادی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف چگونگی پرداخت اضافه‌کاری پرستاران گفت: امروز، جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه به منظور تعیین تکلیف وضعیت پرداخت اضافه‌کاری پرستاران برگزار می‌کنیم. مصوبه پرداخت اضافه کار پرستاران در کش‌وقوس سازمان‌های «اداری و استخدامی» و «برنامه و بودجه» قرار دارد. امیدواریم که فرمول پرداخت اضافه‌کار پرستاران طی یک یا ۲ روز آینده به تصویب برسد تا نتیجه نهایی را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه بسته ماندگاری پرستاران چندین مولفه دارد، خاطرنشان کرد: پرداخت اضافه‌کار پرستاران، جذب و استخدام، اصلاح سرانه، اصلاح تعرفه پرستاری، مولفه‌های بسته ماندگاری پرستاران را تشکیل می‌دهند. جلسه شورای عالی بیمه، روز شنبه، ۵ آبان ماه برگزار شد، اما به موضوع تعرفه‌های پرستاری و جزییات آن ورود نکرده، اما کلیات تعرفه‌های پرستاری تعیین شد. منظور از کلیات تعرفه‌های پرستاری این است که پیشنهاد شورای عالی بیمه بر اساس تورم به هیات دولت ارسال شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: مجموع مسائلی مانند پرداخت اضافه‌کار پرستاران، جذب و استخدام، اصلاح سرانه، اصلاح تعرفه پرستاری در «لایحه حمایت مادی و معنوی» آمده است، اما این لایحه از دولت به مجلس نرفته است. اگر این لایحه به تصویب برسد، حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد مشکلات پرستاران برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: