نماینده ملایر خطاب به اسراییل گفت

دوران بزن و در رو گذشته است

احمد آریایی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس در واکنش به حمله هوایی اسرائیل به ایران می‌گوید که دوران بزن و در رو گذشته است و جنایات این رژیم از روی دیوانه‌گری و عصبانیت است.

کد خبر: ۱۷۴۶۰۶
۰۹:۰۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی در تعرض به تمامیت ارضی ایران و با بیان اینکه اسراییل باید بداند دوران بزن و درو گذشته است، گفت: جنایات رژیم صهیونسیتی از روی دیوانه‌گری و عصبانیت است و برای حفظ حیات خود به هر حرکت بزدلانه‌ای چنگ می‌زند.

«احمد آریایی‌نژاد» در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: ما کشور ۴۵ سال پیش نیستیم که توان نظامی قوی نداشته باشیم، امروز دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی هستیم ضمن آنکه اتکای اصلی ما به خدا است و بر این اعتقاد داریم که براساس وعده الهی پیروزی نهایی از آن ماست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایرانی‌ها جنگ طلب نیستند، اما از آن نمی‌ترسند و آنرا در دفاع مقدس تجربه کرده اند، ادامه داد: اگر مسیر درست باشد و در جهت یاری دین پیش برویم، پیروزی با ما است و شکست جبهه کفر و ظالمان حتمی است.

مبارزه با صهیونیست‌ها و استکبار به مساله جهانی تبدیل شده است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدرت رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای طی این ۸۰ سال افول کرده که حریف غزه هم نمی‌شود و به همین دلیل همواره دست به جنایت می‌زند.

وی با اشاره به اینکه شهادت پیام مظلومیت و مبارزه با صهیونیسم و استکبار را فراگیر کرده و موجب آگاهی جهانی شده است، گفت: رژیم‌های مستقر در ایران قبل از انقلاب نتوانستند مقابل استکبار بایستند و قسمت‌هایی از خاک ایران را تقدیم استعمارگران کردند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه در اوج اقتدار قرار داریم و دشمن نمی‌تواند به یک وجب از خاک ایران چشم طمع داشته باشد.

هر اقدام رژیم صهیونیستی با پاسخ متقابل همراه است

به گفته وی؛ دشمن تحرکاتی انجام می‌دهد تا آبروی او نرود و طبق شواهد و قرائنی که در مسیر انقلاب و خیزش مقاومت در منطقه شاهد هستیم این تحرکات ادامه خواهد داشت، اما در نهایت حامیان رژیم صهیونسیتی به اجبار باید از منطقه خارج شوند و یا همراه رژیم اشغالگر قدس نابود شوند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال احتضار است و هیمنه اش بیش از هر زمان دیگر شکسته شده است، افزود: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد از طریق دریا تجارت اقتصادی داشته باشد، با شیر مردان یمنی و از شمال کشور با شیرمردان حزب‌اللهی رو به رو می‌شود و از سوی دیگر با جریان مقاومت در سوریه و عراق مواجه است.

آریایی‌نژاد تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی اگر بخواهد به تحرکات و اقدامات خصمانه خود ادامه دهد، به مانند فرو رفتن در گردابی است که در آن زود غرق می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: