در مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار مطرح شد

خرازی: فلسطین دست از مبارزه بر نمی‌دارد

کمال خرازی، رئیس شورای روابط خارجی در مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار در دفتر حماس در تهران گفت: برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است. بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

کد خبر: ۱۷۴۳۷۱
۱۰:۵۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس شورای روابط خارجی با بیان اینکه برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است، گفت: زندگی آن‌ها در چنین فجایعی که اسرائیل انجام می‌دهد در خطر است و اراضی آن‌ها اشغال شده است؛ بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

سید کمال خرازی، رئیس شورای روابط خارجی در مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار در دفتر حماس در تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ملت فلسطین شخصیت‌های بسیار بزرگی را از دست دادند، شخصیت شهید سنوار شخصیت ممتازی بود و فردی بود که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت.

وی افزود: مسلما شهادت ایشان موجب رخوتی در مقاومت فلسطین و در محور مقاومت علیه رژیم سفاک اسرائیلی نخواهد شد بلکه جوانان دیگر و شخصیت‌های دیگری جایگزین شده و ادامه خواهند داد.

رئیس شورای روابط خارجی با بیان اینکه برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است، گفت: زندگی آن‌ها در چنین فجایعی که اسرائیل انجام می‌دهد در خطر است و اراضی آن‌ها اشغال شده است؛ بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: