مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگسرا شهرکرد با حضور مدیر کل ارشاد

مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگسرا شهرکرد با حضور مدیر کل ارشاد این شهر و مشاور اجرایی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۴۱۹۶
۱۵:۰۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

 

 

دیدارنیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگسرا شهرکرد با حضور مدیر کل ارشاد این شهر و مشاور اجرایی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.

طی حکمی از سوی مهدی افضلی رییس موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، سید مجتبی تهوری به عنوان سرپرست فرهنگسرا بزرگ شهرکرد منصوب شد.

در این مراسم توسط موسوی مشاور اجرایی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر از زحمات عالی قدردانی شد و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت شد.

همچنین احمدی مدیر کل ارشاد از زحمات عالی تشکر و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد و توصیه کرد تا به هنرمندان بومی اهمیت بیشتری داده شود تا فرهنگسرا به پویایی و رونق بیشتری برسد.

تهوری نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به موسوی و تشکر از او بخاطر حضورش در استان چهارمحال و بختیاری همچنین از افضلی و مجموعه او که اعتماد کرده و این مسئولیت را به او واگذار کرده است تشکر کرد.

او ابراز امیدواری کرد تا با راهنمایی و کمک همکاران در تهران و استان بتوانیم مأموریت‌های محوله را بنحو احسن انجام بدهم.همچنین از زحمات عالی و دیگر همکاران او در طول حضورشان تشکر کرد و گفت حتما از راهنمایی و تجارب او استفاده خواهم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: