در لیگ برتر رقم خورد

بدترین باخت تاریخ استقلال!

شکست عجیب و دور از انتظار ۳ بر صفر برابر ذوب‌آهن، بدترین باخت استقلال تهران در تاریخ لیگ برتر بود. استقلال برای سومین مرتبه در تاریخش در نیمه دوم با نتیجه ۳ بر صفر از حریف شکست خورد.

کد خبر: ۱۷۴۰۹۸
۰۹:۳۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: شکست ۳ بر صفر برابر ذوب‌آهن بدترین باخت استقلال در تاریخ لیگ برتر بود.

استقلال مقابل ذوب‌آهن متحمل شکست غیرقابل باوری شد. بدترین باخت استقلال در لیگ برتر، شکست با اختلاف ۳ گل بود که این رکورد منفی را تکرار کرد. استقلال هر ۳ گل را در نیمه دوم دریافت کرد که بدترین عملکرد این تیم در نیمه دوم بازی‌ها در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

باز هم پای گاندو‌ها در میان است

ذوب‌آهن باوجود اینکه ۴ فصل در پیروزی برابر استقلال ناکام بود، با برتری ۳ بر صفر مقابل این تیم به تنها تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که ۲ بار این تیم را با اختلاف ۳ گل شکست داده است. نکته عجیب اینکه هر ۲ پیروزی با میزبانی استقلال به دست آمده است. ذوب‌آهن در لیگ چهارم تیم بسیار مقتدری نشان داد و استقلال را در خانه‌اش با ۳ گل مغلوب کرد. استقلال ۴ بار دیگر با اختلاف ۳ گل در لیگ برتر شکست خورده که هر ۴ مرتبه با نتیجه ۴ بر یک بوده است.

مطلب مرتبط:

استقلال ۰ - ۳ ذوب‌آهن؛ غرق در بحران!

آبی‌ها در لیگ هفتم در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر یک مغلوب پگاه شدند، فصل بعد در ورزشگاه حافظیه با این نتیجه از فجر سپاسی شکست خوردند و در لیگ دهم با این نتیجه مقابل فولاد خوزستان تن به شکست دادند. استقلال ۹ فصل بود که در لیگ با اختلاف ۳ گل بازنده نشده بود. آخرین شکست با اختلاف ۳ گل استقلال به هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم بازمی‌گردد که تراکتور در یک بازی جذاب و هیجان‌برانگیز با نتیجه ۴ بر یک بر این تیم غلبه کرد و استقلال از قهرمانی دور شد.

باز هم ۳ تایی شدن در نیمه دوم

نمایش ضعیف در نیمه دوم تبدیل به چالش جدی آبی‌پوشان در این فصل شده است. استقلال تنها تیم بدون کلین‌شیت این فصل است و این تیم در تمام بازی‌ها در نیمه دوم گل خورده است. دروازه این تیم باز هم در ابتدای نیمه دوم باز شد، ولی این بار فراتر از یک گل خوردن ساده بود و نمایش استقلال بدترین عملکرد این تیم در نیمه دوم یک بازی در تاریخ لیگ برتر بود.

استقلال برای سومین مرتبه در تاریخش در نیمه دوم با نتیجه ۳ بر صفر از حریف شکست خورد. این تیم یک‌بار در لیگ ششم مقابل سایپا در نیمه دوم ۳ گل دریافت کرد و گلی نزد؛ آن مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به نفع سایپا به پایان رسید. یکی از بدترین بازگشت‌های که استقلال در تاریخ متحمل شد در لیگ نهم مقابل همنام اهوازی خود بود. استقلال در نیمه اول ۲ گل زد، ولی در نیمه دوم استقلال اهواز ۳ گل به حریف زد و به پیروزی رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: