بیژن طاهری، پیشکسوت فوتبال از برد پرگل ایران خوشحال است

از له‌کردن قطر لذت بردم!

بیژن طاهری، پیشکسوت فوتبال با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران برابر قطر گفت: تیم ملی هم انتقام شکست قبل را گرفت و هم اینکه پاسخ کُری‌خوانی‌های اکرم عفیف را داد. عفیف با حرکات سر بریدن در دیدار السد - استقلال باعث تحریک ایرانی‌ها شد و وقتی اینطور قطر را له کردیم، لذت بردم.

کد خبر: ۱۷۳۹۹۳
۱۲:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از اینکه با نمایش خوب قطر را شکست دادیم لذت بردم.

بیژن طاهری در گفتگو با تسنیم، درباره برتری ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا، اظهار داشت: حساسیت‌های این بازی بیشتر از دیدار با ازبکستان بود، دلیلش هم به شکست برابر قطر در جام ملت‌های آسیا برمی‌گشت، دیداری که به ناحق باختیم و به فینال نرسیدیم. از طرفی، ازبکستان نیز بازی خودش را برابر امارات را برده بود و نیاز داشتیم برنده شویم.

وی افزود: تیم ملی حساب شده بازی کرد و خط حمله از جمله سردار آزمون در حد کلاس جهانی ظاهر شد، مخصوصاً ضربه سری که زد و گل اول ایران را به ثمر رساند. تیم ملی هم انتقام شکست قبل را گرفت و هم اینکه پاسخ کُری‌خوانی‌های اکرم عفیف را داد. عفیف با حرکات سر بریدن در دیدار السد - استقلال باعث تحریک ایرانی‌ها شد و وقتی اینطور قطر را له کردیم، لذت بردم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتقاد‌ها گفت: اسمی از کسی نمی‌برم، اما منتقدان چه چیزی می‌خواهند؟ این تیم ملی کشورمان است و ما باید از آن حمایت کنیم. وقتی تیم ملی می‌برد، چرا انتقاد می‌کنیم؟ من از فوتبال تیم ملی برابر قطر لذت بردم، چون از دقیقه یک دنبال برد بود. بازیکنان نشان دادند که دنبال فوتبال جانانه هستند.

طاهری گفت: ما که مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم، ولی فراموش نکنیم بازیکنان تیم ملی از یکی دو روز قبل از بازی‌ها دور هم جمع می‌شوند. برخی از بازیکنان مسافت‌های طولانی را طی کردند تا به اردو اضافه شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: