معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خبر داد

اضافه‌شدن ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه درمانی فارس

۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

کد خبر: ۱۷۳۹۵۳
۲۰:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

مهرداد شریفی امروز، ۲۴ مهرماه با بیان اینکه ایجاد دسترسی عادلانه تمامی مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، گفت: در راستای گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای سال جاری تاکنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان‌ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات به روز، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.

وی افزود: بیمارستان‌های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمام بیمارستان‌ها خدمات تصویربرداری انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت بهداشت، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در راستای بهره‌مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه‌های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: