مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

گزارش زنده: ایران ۰ - ۰ قطر

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در چارچوب دیداری از گروه A مرحله سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، در ورزشگاه مکتوم بن راشد دبی، به مصاف قطر می‌رود. دیداری که ایران میزبان آن است، اما به دلیل شرایط منطقه میزبانی از کشورمان گرفته شده و در کشور ثالث بازی خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۷۳۹۵۰
۱۹:۳۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته چهارهم مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به دیدار قطر، قهرمان قاره کهن می‌رود.

تیم ملی پس از تساوی با ازبکستان و انتقادهای پس از این بازی، انگیزه بالایی برای شکست قطری‌ها دارد و می‌خواهد ناکامی در جام ملت‌های آسیا را جبران کند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی پیش از مسابقه گفته که این بازی بیش از شش امتیاز دارد و می‌تواند نیمی از مسیر صعود ایران به جام جهانی را هموار کند.

مطلب مرتبط:

قلعه‌نویی: این بازی بیش از ۶ امتیاز دارد!

 

نتایج بازی‌های پایان یافته امروز:

ژاپن یک - استرالیا یک

کره‌جنوبی سه - عراق دو

چین دو - اندونزی یک (این اولین برد شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از سه باخت پیاپی بود)

ازبکستان یک - امارات صفر (ازبکستان صدرنشین گروه ایران است)

قرقیزستان یک - کره‌شمالی صفر

 

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشم، لوکاس مندز، بوعلام خوخی، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، احمد فتحی، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف و المعز علی.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: یک ضربه ایستگاهی برای ایران بدست آمد که ضربه نورافکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: