دیدار مدیران جامعه اسلامی کارگران با خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدای دفاع مقدس

احمد کرمی و امیرمیرزا رضایی،دبیرکل و معاونت فرهنگی، هنری و روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران با خانواده های ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: ۱۷۳۹۳۵
۱۴:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز: احمد کرمی و امیرمیرزا رضایی،دبیرکل و معاونت فرهنگی، هنری و روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران با خانواده های ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین امیر میرزارضایی دبیری همایش گام دوم انقلاب خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا را به عهده دارد.

این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد. بیانیه گام دوم انقلاب با مقدمه‌ای شروع می‌شود و در انتها با چند عنوان و توضیحی بابت هر عنوان که خود حرف‌ها دارد به پایان می‌رسد. 

میرزارضایی معتقد است: انقلاب اسلامی اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده است. درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم می شود.

او ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی؛ آغازگر عصر جدید عالم شعار‌های جهانی، فطری، درخشان و همیشه‌زنده‌ی انقلاب اسلامی دفاع ابدی از نظریه‌ی نظام انقلابی است یعنی  انقلاب اسلامی پس از نظام‌سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی‌شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند، بلکه از نظریّه‌ی نظام انقلابی تا ابد دفاع می کند.

میرزا رضایی با اشاره به اینکه باید جمهوری اسلامی و فاصله‌ی میان باید‌ها و واقعیت‌ها انقلاب اسلامی را شناخت گفت: این مایه‌ی سربلندی ایران و ایرانی برای برداشتن گام‌های استوار در آینده است.

او ادامه داد: آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه‌ی صفر تقابل دوگانه‌ی جدید «اسلام و استکبار»؛ پدیده‌ی برجسته‌ی جهان معاصر مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم»؛ عامل عزت و پیشرفت ایران در همه‌ی عرصه‌ها برکات بزرگ انقلاب اسلام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: