بعد از اتحادیه اروپا و انگلیس

استرالیا هم از لیست تحریم‌‌کنندگان عقب نماند

پنی وانگ، وزیر خارجه استرالیا از اعمال تحریم‌های ضد ایرانی خبر داد. بر این اساس، دو مدیر و یک مقام ارشد سازمان هوافضای ایران، مدیر بازرگانی گروه صنعتی شهید همت و مدیر گروه صنعتی شهید باقری از ورود به استرالیا محروم شده و دارایی‌های آن‌ها در این کشور مسدود خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۳۹۰۵
۰۹:۴۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: استرالیا به جمع چند کشور غربی برای تحریم برخی افراد ایرانی اضافه شد.

به دنبال اعمال تحریم‌های ضد ایرانی از سوی آمریکا و انگلیس که در راستای همسویی و حمایت از رژیم صهیونیستی درپی پاسخ مشروع ایران علیه اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق ۲ اعلام شده بود، استرالیا نیز تحریم‌هایی را علیه پنج نفر از مسئولان برنامه موشکی ایران اعمال کرده است.

به نقل از شبکه‌ای بی سی نیوز، پنی وانگ وزیر خارجه استرالیا در بیانیه‌ای بدون اشاره به جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی از جمله حمله به کنسولگری ایران در دمشق و ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در تهران در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های ضد ایرانی خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه استرالیا دو مدیر و یک مقام ارشد سازمان هوافضای ایران، مدیر بازرگانی گروه صنعتی شهید همت و مدیر گروه صنعتی شهید باقری از ورود به استرالیا محروم شده و دارایی‌های آن‌ها در این کشور مسدود خواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: